domingo, 28 de julio de 2024

POEMA A UN HOME INTEGRE

Quants anys fa que ens coneixem....
Més de trenta-cinc.
I dels teus llavis mai la mentida ha eixit.
Em dol veure't vilment insultat 
Injustament oblidat 
I immerescudament reduït al res.
Jo sé qui ets.
Et conec i sé com és la teva ànima.
I em pregunto molts cops 
Si els demés poden veure't.
I em responc 
Veuen l'home trencat.
Ni tan sols l'ombra del qui era
I sé perquè et conec d'una vida sencera
Que més enllà del teu dolor 
Em llàgrimes àcides que no surten dels ulls
Esta el meu amic P...
No dire el teu nom
Ni tan sols pronunciare a que t'ha enfrentes . 
El món no ho entendrà 
Et prendrà per una causa perduda 
Però que sabran ells 
Qui són per jutjar te 
Amics coneguts inclòs familia 
Saben quina és la teva pena!?
Hauré de ser jo qui la digui?...
No goso
No em pertany 
Més no sóc cap extrany i el teu dolor em pega.
Perquè sé qui ets
Jo et conec
De la mateixa manera que conec aquest món de merda
Que jutja al inocent i el condemna...
No callare 
No si la vida del qui n'és familia s'ensorra 
El món t'ha tracta injustament 
I tu perds l'esma...
Ja quasi ni et reconeixes
Ni saps per on vas
Et diran no pensis
Tira endavant 
Oblida....
Però que collons sabran ells que s'ha sent
Són tu?
No.
Només tu portes conscientment la teva condemna 
I és que ser persona entre la gent mata
Destruiex 
Sotmet
Condemna.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

EL MUNDO ES INCIERTO

Todo cuanto veis puede ser Una experiencia maravillosa incluso en la peor de las situaciones. No hay mal que por bien no venga. ...