viernes, 7 de octubre de 2022

XAVI FERRANDO, UN ÀNIMA NOBLE.

  Es veu llum on abans hi havia ombres.

Són les penas d'en  Xavier que desapareixen.


Hi ha un principi bàsic en l' ànima del meu amic:

La dolçor del esperit,acompanyada sempre d'esperança.


Quan les arrels són bones l arbre creix fort. 

I les seves arraigades a principis que ja no abunden:

Com l'honor,la lleialtat, el comoanyerisme.... Són fermes; fent del arbre que es ell mateix

Una majestuosa estampa 

On es reflexa amor , templança.

On hi ha calor; aquell que dóna vida quan el fred avança.


AL MEU AMIC XAVIER FERRANDO ROSARIO. AMB TOT EL MEU AMOR INCONDICIONALN I ETERN.

Gerard Foz Bosch


Quan un te un amic com ell té un tresor. Perquè ell ha estat als moments més durs a la pandemia.

Quan món pare va morir el Xavi Ferrando Rosario amb va fer un vídeo que ens va emocionar a tota la família. 


Escric poc amb català. I quan ho faig És perquè em surt del més profund de la meva ànima. 

Gràcies per estimar me i per existir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

PENSANT AMB TÚ

Quan parlo de tu No m'entén la gent Pensen milers de coses Cap ni una acertada. Com mostrate? Puc fer veure el vent? Puc descriure'l...