miércoles, 6 de diciembre de 2023

REFLEXIONS

El camí dreuter sembla fàcil.
Més es una lluita que dura mentres vius.
No ets inmmune als cops de la vida.
I ser nova persona requereix de constància .
I que fa un que no la coneix?
Rendir-se?.. és clar, que no!
Busca força...
Però ..on la busca?
Els que em coneixen 
O pensen coneixem
Quedan trasbalsats
Els sorprèn la reacció que pugui tindre.
Un cas perdut. 
Amb quina em sortirà ara?

Però més enllà de la raó O inconsciència que segons d'on bufa el vent.. m'ha empenta
He arribat a un coneixement
Si m'ha apropo a Déu ell respon.
No com hom pensa.
No quan un fa el seu parer
Només amb obediència.
I d'on li surt a un home que ha viscut en contínua guerra contra tot tipus d'autoritat. La obediència?
Que ja de petit li plantà morros a tot allò que li imposen?
Un home bó diuen
Amable , servicial...
No pas un aixafaguitarres
Que no sent O s'ha expresa...
M'agrada tant el món que si pogués li calaria foc.
Violència per ambicions O orgull?
Se'n vagin a Fer punyetes!
Discriminació sexual?
Que visquin coi!
Que fa un home que mai ha après ha estimar-se primer i es dóna amb franquesa.
Per el món un imbécil
Per altres un sant
Per mí... Aprendre.
Em sorprèn que la gent es faci mal per el plaer gratuït de fer-ho.
Així és la vida! Diuen
Dons jo dic i una merda!
Si cadascú tingués certa empatia envers el seu proïsme
I deixes d'anar a Fer mal.
Si hi hagués perdó,humiltat, AMOR en tot moment
No hi hauria molta cosa
Dieume il.lus no m'importa.
Ho sóc .
Però quan veig el somriure d'una dona gran a la que ajudo 
O un home que no te que menjar poguer li donar ni que sigui un entrepà O ajudar al amic i perdonar al que t'ha fet mal.
Estimats tots poder ho veureu com una rucada però per mi el pes insoportable que molts arrossegueu per culpes odi O rencunia no el tinc pas.
Us diria que sóc cristià.
Us parlaria del que em representa 
Però heu escoltat tantes ximpleries tanta mentira i falsetats que per molt que us ho digui no ho entendreu.
S'ha prostituït lo diví.
Perquè el home és un dèbil personatge que va per la vida amb un pensament corrosiu. Jo jo i jo.
Que passa la bondat denigra?
No.
Però s'han canviat els papers de tal manera
Que si ets bo ets idiota i si ets un malparit t'ha aplaudeixen.
I vosaltres penseu que jo vull formar part d'aquesta gran farça? Mai!
Sóc un ser imperfecte que busca la germanor entre els homes i dones
I ho he trobat amb Jesús el fill de Déu. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

PENSANT AMB TÚ

Quan parlo de tu No m'entén la gent Pensen milers de coses Cap ni una acertada. Com mostrate? Puc fer veure el vent? Puc descriure'l...