martes, 10 de febrero de 2015

AVUI ESTAVA PENSANT AMB TU

Avui pensava amb tu...
i m'he vist recordant el teu somriure
com tants cops
m'he descobert plorant
perquè no podia veure't
ni abraçar te.

Avui estava pensant amb tu
i podia escoltar-te
tu em parlaves
i jo m'he sentit tranquil .
com tantes vegades em reconfortaves
i em deies amb la teva suau veu
que tot aniria millor.

Avui sentia por
sentia un nus al estomac
que no deixava  d'angoixar-me.
aleshores he sentit un ma
que acaronant me feia que el mal passes.

Avui com cada dia
des de el moment de la teva mort
jo et recordava
i al fer-ho
tu revivies momentàniament
i em parlaves
i jo et tornava a dir
lo molt que t'estimava.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

PENSANT AMB TÚ

Quan parlo de tu No m'entén la gent Pensen milers de coses Cap ni una acertada. Com mostrate? Puc fer veure el vent? Puc descriure'l...