martes, 28 de mayo de 2024

UN HOME TRENCAT.

Qui pot esmicolar lo que esta esmicolat es deia.
Quan un pensament entra en bucle i no el pots parar...
N'és conscient
Sap que ha deixat de buscar
I s'està matant en vida.
Quan el veus sembla tornar
El veus somriure 
Però sap que quan arribi a casa seva
Tornaran les veus 
Tornarà a deixar-se endur per la foscor.
No el jutjo.
L'entenc.
Quan un planifica la seva vida i sorgeix un imprevist
Se'n van a Norris moltes coses.
Un de tant capficar-se acaba creientse les seves mentides 
I és trist de veure 
I quan et diu
Em vull treure la vida 
Fins i tot puc entendre'l.
On va un home com ell en aquest món de merda 
Un home tan estricte que un sol cop de vent el trenca.
El desmanega 
Ell no pertany aquest món
Es una ànima massa autèntica.
I diu veritats com a temples 
A cops són reals d'altres productes que ell treu de la seva ment inquieta 
Una víctima?...
Si en molts sentits 
Però també és el seu botxí.
El que aixeca la destral i es talla el cap 
Un home com ell no pot viure amb injustícies 
I si algo Hi ha entre la gent són aquestes mateixes 
Al noble se'l berenant
Al bó ja li paran un parany
El metòdic està condemnat a mort 
Així que quan em bé amb pensaments suïcides 
Puc entendre'l.
Qui som els que observem per jutjar l'únic que sap i sent.
A mes l'orgull i la rabia l'aconsella i sabem que en són d'inutilis les paraules quan un no escolta perquè està atrapat 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

JUTJAR.

A cops sento la pesada carga de jutjar el meu proïsme  Com si jo no m'hagués equivocat mai. Que em porta a Fer Ho? Es esfereïdor per el ...