jueves, 23 de mayo de 2024

DENÚNCIA I FALS TESTIMONI

Voldria explicar una història.
La d'un home que sempre ha fet el bé.
Que mai li ha negat l'ajut a ningú.
Un home de paraula
Un home íntegre 
Un home fet a si mateix
Una espècie en extensió.
Aquest home te sentit del humor 
I fins fa poc tenia vida 
Més la mentida li ha pres tot
Fins hi tot viure.

Quan la injustícia guanya 
I l'inocent es veu privat de justícia 
Amb fa pensar dues coses:
La primera és que ens foten el pèl
La segona mha esborrona.
Si no puc sentir-me protegit davant la calúmnia 
Si el sistema és tan corrupte e ineficaç 
On busco com a persona veritable justícia.
Qui em torna el temps robat
Qui li dóna vida un altre cop a la meva ànima.
Sembla que l'únic camí que li han donat amb aquest home
Es no volguer viure 
Perquè es diu a si mateix 
Tinc que estar en un món podrit
On la gent mana i les persones no poden defensar-se.
Quin sistema és aquest
De feta la llei feta la trampa.
Fa vora 35 anys que conec amb aquesta persona
I no es perfecte 
També s'equivoca 
Però d'una cosa n'estic segur 
Si ell fa alguna cosa l'admet 
Ell que ha defensat a tantes persones
Ell que te uns principis que ja no es veuen
Veig com poc a Poc li treuen 
Tot allò per lo que ha lluitat
Per la mentida i la calúmnia.
Si ell diu sóc innocent 
No necessito cap més paraula
Perquè quan aquest home parla no enganya ni s'amaga 
Amb ell poc l'importa el quedar bé.
Ell és completament sincer
I no parla per parlar
Perquè és fidel a la veritat
A la seva paraula
I odia la injusticia.
Aquest home està morint
Aquest home al meu amic
L'han matat
I ningú es farà responsable del seu asessinat.
Quedarà en l'oblit 
I com ell milers de persones que són bones i la justícia del home vol fer dolents.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

JUTJAR.

A cops sento la pesada carga de jutjar el meu proïsme  Com si jo no m'hagués equivocat mai. Que em porta a Fer Ho? Es esfereïdor per el ...