miércoles, 22 de mayo de 2024

PENSANT AMB TU.

Eres massa fort
 perquè qualsevol cosa et prengués la vida.
Va ser una pandèmia i tenies 90 anys .
El aniversari de la meva germana política.
Avui; un 26 de Març.
A les set i algo de la matinada
Em trucava el teu fill gran
Món germà i padrí.
Em va fer prometre una cosa
I fins el dia d'avui l'he mantingut.
Son tantes les vivències
Bones dolentes inclòs algunes francament divertides.
No vam celebrar la teva mort sinó la teva vida.
Vas aconseguir moltes coses
I un nom.
Se't coneixia per la teva bondat
La teva personalitat encantadora
I perquè eres un Senyor.
Per mi món pare 
I no t'ho vaig posar fàcil.
Però tu sempre em miraves el cor.
Es noble i saps
Amb el temps m'he adonat de moltes coses. 
I de que no sóm tan diferents
Tinc coses teves com les tinc de la mare 
Gràcies. 
Per lo bó per lo dolent 
Per preocupar-te 
Se que estàs al cel junt amb tots. 
La família creix per dues bandes aquí a la terra
I allà on valtros sou.
Petons a tots vosaltres familia .
Algun dia us tornaré a veure
I farem una gran festa junts
Prepareu la taula escolliu els músics 
El show el poso jo.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

EL MUNDO ES INCIERTO

Todo cuanto veis puede ser Una experiencia maravillosa incluso en la peor de las situaciones. No hay mal que por bien no venga. ...