sábado, 18 de mayo de 2024

NO TINDRE POR

No tindré por perquè amb tu he dipositat la meva confiança.
Tu que de tot tipus de prova m'has fet sortir vencedor.
Tu que beneixes la meva vida i em dons la força 
Que beneixes el lloc on treballo 
I les persones que amb mi treballen.
Tu que m'omples d'alegria 
I fas somriure al qui em veu 
Perquè jo amb tu poso la confiança 
I sé que mai em sentiré perdut.
La gloria es teva
Perquè teu sóc jo
Sóc el canal per el qual et manifestés 
I jo la veu que clama el teu nom.
Que sembra pau i fa les obres que tu em dius.
Tu ets la meva alegria
El meu goig 
La meva força.
I jo sóc qui diu els altres.
Així de bo i fidel es el Senyor 
No és com us penseu
No es lo que us han dit.
Es això sí el camí.
La salvació i el redemptor
Es un amor que creix quan el nombres
La creació ve de les seves mans
I naltros els homes 
Em estat creats per viure amb comunió amb el nostre Senyor.
I viure amb pau amb tots els pobles.
Déu no és una religió 
Déu és déu.
I déu és amor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

JUTJAR.

A cops sento la pesada carga de jutjar el meu proïsme  Com si jo no m'hagués equivocat mai. Que em porta a Fer Ho? Es esfereïdor per el ...