viernes, 13 de octubre de 2023

Beneït sigui el teu nom (oració de lloança)

El primer que faig quan m'aixeco, 
es pensar amb la teva grandesa. 
Beneït sigui el teu nom.
Quan surto al balcó i aixeco la mirada al cel que tu has creat, 
em dic ¡Quanta riquesa observen els meus ulls!.
Beneït sigui el teu nom.
Quan reflexiono es amb l'esguard de la teva mirada
Miro com era i em veig com sóc ara:
Sento una tranquilitat, que no sentía.
Sento una protecció,que m'era desconeguda
I una certesa absoluta feta de confiança i seguretat m'envolta.
I allí estàs tu.
Com una llum molt blanca
Com els somriures de la mainada.
Beneït sigui el teu nom.
Beneït siguin les teves obres
La mà que ens guia
El guerrer que ens defensa
De tot el mal que ens envolta .
Beneït siguin els teus projectes
Per un món que s'ha esmicola.
On les ombres volen apagar-te, però no poden 
Tinc amb tu l'amor autèntic.
La força que m'envalentona
La guia del camí dreuter
La seguretat de tindret.
Also la meva veu i crido amb força
Beneït sigui el teu nom
Beneït sigui la teva paraula
Beneïts els teus consells
Beneïdes les persones que tu em dones.
Perquè tant si el camí és recte o es torca, se que tu ets amb mi i que el teu alè diví em retorna les forces.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

PENSANT AMB TÚ

Quan parlo de tu No m'entén la gent Pensen milers de coses Cap ni una acertada. Com mostrate? Puc fer veure el vent? Puc descriure'l...