viernes, 20 de octubre de 2023

LA MEVA GERMANA GRAN.

Jo tenia una germana que em portava de passeig
Que era preciosa i tenia els ulls verds.
Jo tenia una germana que molt jove ens va deixar,
Tenia dues criatures i un marit molt trempat.
Jo tenia una germana que els tenia a tots enamorats.
Sempre reia però a voltes
També es sabia emprenyar .
Jo tenia una germana que em sabia escoltar
Amb ella em mirava películas i parlava dels meus mal de caps.
Jo tenia una germana la més gran dels meus germans.
Es deia Cristina i la vida ens la va robar.
Era rosa i enèrgica
Polida a matar
No parava quieta sempre tenia quelcom que fer 
Era un no parar .
Tenia moltes amigues
Però un gran amic que era el nostre cosí Joan.
Semblaven inseparables.
Fins el dia com avui que se'n va anar .
Vull imaginar-me que sempre serà jove
Pensar que mentre visqui ella existirà
I no hagut ni un sol dia 
En que amb ella no hagi pensat.

1 comentario:

  1. Una gran amiga a la que nunca olvidaré. La llevo siempre en mi corazón

    ResponderEliminar

PENSANT AMB TÚ

Quan parlo de tu No m'entén la gent Pensen milers de coses Cap ni una acertada. Com mostrate? Puc fer veure el vent? Puc descriure'l...