miércoles, 17 de enero de 2024

EM MANCES .

El meu cor batega per instint,
Quan l'esma m'ha deixat.
La meva ment ho entén
Però ... Qui s'ho explica al meu cor. 
Entro a casa i espero trobar-te
Et crido i no vens
Em moro de ganes d'acariciar te
Però ja no et tinc, 
I això em dol.
Em consola l'idea de que no pateixes, de que estàs ha un lloc millor
Però qui em treu a mi el dolor de la Teva mancança ,
Qui pot substituir aquest amor
La teva companyia
La teva dolçor.
Donaria la meva vida sense pensar-m'ho dos cops
Pel fet d'acompanyar te i està amb tu
On fos que estiguessis perquè tu vas omplirme del tot 
Sí, sóc creient i crec amb Déu
Em diuen posal pel damunt de tot
Que ell em reconforta
Que està amb mi en mig del dolor.
Però sóc també persona ,sento .
Tinc una espina clavada al pit
I busco aquest amor.
Pels matins em consola
Per la tarda al ser a casa
I em trobo sol
És quan sento que em manca
Al meu Sifú, el seu amor.
Els seus mimos
La meva falda ara buida
Perquè no el tinc sobre meu
Els seus ulls mirant-me
Em quedan els records 
I sento un silencios soroll ha ausència.
I prego ....
Déu, no em deixis sol
I sento la seva veu que em respon
Gerard.... He estat, estic i estaré hi sóc.
El meu amor és etern i sàpigues que t'estimo molt.

Hi ho entenc . Se que el dolor és traïdor
Posa pensaments de mor
A l'ànima abatuda
Abusa del teu desconsol
I dins meu una veu crida...
Lluita!!! Això no tens perquè passar-ho sol.
Jo estic amb tu
Et donaré força
Però no et centri's amb l'amargor.
Busca i centren en els bons moments.
Viu en el meu cònsol.
Jo hi seré sempre.
I jo li responc ho sé Senyor.
Però ara deixem plorar lo
Estigues amb mi amb aquest dol.

4 comentarios:

  1. Que bonic....💜🌈💔Mola força....amic meu....tots t.acompanyem amb aquet dolor...D.e.p Sifu....🌈🌈

    ResponderEliminar
  2. Hola no traeixen a ningú fas un favor algun gat que li calgu caliu, estimaco i carícies. Si pots agafar-ne dos millor i si vas a una protectora esyatan esterilitzats i controlats i seran super agraïts. Jo en vaig agafar un l'any passat per acollida i al final s'ha quedat a casa esta super feliç amb els altres gats que ja tinc Animat

    ResponderEliminar

LA IMPORTANCIA DEL PERDÓN

El perdón no es para el que ofende Sino para el ofendido. El rencor es un ácido que corroe y envenena el alma  Si alguien te lastima  Castig...